wtorek, 26 lipca 2016

Serie które chcę przeczytać










 Hej.
Tak wiem nie było mnie tu dość długo, ale to przez to, że byłam na wakacjach i nie miałam czasu pisać. Ale już przychodzę i mam nadzieję, że posty będą publikowane częściej. :P
A dzisiaj zapraszam Was na post dotyczący serii, które chciałabym przeczytać. :D Zapraszam !!!

1. Na pierwszym miejscu jest seria Ricka Riordana "Percy Jackson i bogowie olimpijscy" 


Wydaje mi się, że każdy zna tę serię nawet jak jej jeszcze nie czytał. Sama słyszałam dużo pozytywnych recenzji na jej temat i bardzo chciałabym się przekonać co jest niesamowitego w tych książkach. 


2. Na drugim miejscu jest Cassandra Clare "Dary Anioła"


Domyślam się co sobie teraz większość z was 
pomyśli: "Ona jeszcze tego nie przeczytała ??"  Tak nie przeczytałam jeszcze tego, ale mam nadzieję, że kiedyś to nadrobię. Naprawdę słyszałam tak wiele o tych książkach, że aż wstyd, że nawet na półce ich nie mam, ale cóż takie jest życie. 














3. Trzecie miejsce przypada J.K. Rowling "Harry Potter"


Co ja mogę powiedzieć ?? Wiem może tak. Kto nie zna pani Rowling ?? Ręka do góry. Oczywiście zero rąk każdy ją zna i każdy zna Harrego Potter. Ale oczywiście Julka tego nie przeczytała, ani nawet nie obejrzała filmu, no bo po co ?? Tak wiem powinno mi być wstyd z tego powodu i tak właśnie jest. Więc przepraszam wszystkich fanów Pottera i mówię, że kiedyś postaram się go przeczytać. 





4. Na czwartym miejscu jest Sarah J. Maas "Szklany Tron"

Jakiś czas temu było bardzo głośno o tej serii. Myślę, że dużo pozytywnych recenzji i ogrom pochwał zmotywował mnie aby te książki znalazły się w tym poście.




5. Następnie Sara Shepard "Pretty Little Liars"

Tak mam świadomość, że ta seria ma aż 16 tomów, ale bardzo chciałabym ją kiedyś przeczytać, albo może chociaż zacząć. Bardzo mi na tym zależy ponieważ kiedyś oglądałam serial, ale skończyłam na trzecim sezonie po tym jak dowiedziałam się, że są książki. Mam nadzieję, że będziecie trzymać za mnie kciuki żebym kiedyś chociaż trzy tomy przeczytała. 


6. Na szóstym miejscu jest Terry Brooks "Miecz Shannary"

Tak jak w przypadku "Pretty Little Liars" tak samo jest tutaj. Bardzo spodobał mi się serial, który obejrzałam w niecałe dwa dni. Bardzo zaciekawiły mnie losy głównych bohaterów i to w jaki sposób skończył się ostatni odcinek sezonu zmotywowało mnie do tego, że chcę przeczytać tę serię.


7. Miejsce siódme to C. S. Lewis "Opowieści z Narnii"

Te książki to jest już klasyk, a ja tego nigdy nie czytałam. Ale mam dobre wspomnienia co do tej nazwy bo chodzi mi tu raczej o filmy, a nie o książki. Pamiętam bardzo dobrze jak w wigilię zawsze oglądałam Narnię i marzyłam żeby kiedyś też przenieść się do takiej krainy za pomocą szafy. Więc chciałbym powtórzyć tą podróż i ją zakończyć, ale tym razem za pomocą książek.






8. Przed ostatnią serią jest " Ostatnia spowiedź" Nina Reichter

Tak naprawdę to wiem o tych książkach tylko tyle, że jest to opowieść o miłości w show biznesie. Ale od jakiegoś czasu mam ogromna ochotę przeczytać coś o miłości i postanowiłam, że będzie to właśnie "Ostatnia spowiedź", która przy okazji ma naprawdę mnóstwo fanów.







9. Właśnie dotarliśmy do końca, a ostatnia seria którą chcę przeczytać jest autorstwa Louise Rennison "Zwierzenia Georgii Nicolson'

Pierwszy tom tej serii został wydany w 2004 roku. Ale może zacznę od tego skąd u mnie zainteresowanie tymi książkami. Więc jakiś czas temu obejrzałam film z 2008 roku "Angus, stringi i przytulanki", który jest adaptacją pierwszej części. Film tak bardzo mi się spodobał i rozbawił, że zaczęłam szukać wiadomości na jego temat i przez to dowiedziałam się, że są również książki. Niestety moje szczęście minęło, gdy na żadnej internetowej księgarni nie mogłam ich znaleźć, ale liczę na to, że kiedyś je znajdę i przeczytam.

Mam nadzieję, że post się spodobał napiszcie w komentarzach czy czytaliście już którąś z wymienionych tu serii, albo zaproponujcie mi taką którą pokocham od pierwszej strony. Ja się z wami żegnam i pozdrawiam Julka z Herbacianego wzgórza. :*

2 komentarze:

  1. Mamy bardzo dużo serii, które obie chcemy przeczytać i wiesz co? Bardzo się cieszę, że nie jestem jedyną osobą która nie czytała "Darów anioła" czy też "Harrego" tak samo chciałabym przeczytać pll, ostatnia spowiedź i szklany tron ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytałam Opowieści z Narnii jeszcze w podstawówce i byłam tą serią zdecydowanie oczarowana :D oglądałam filmy o Percym, jak i Dary Anioła i tak samo jak Ty chętnie przeczytałabym książki. a Szklany Tron dostałam na urodziny od przyjaciółki, więc też mam zamiar przeczytać całą serię :D Pozdrawiam :*)

    OdpowiedzUsuń