piątek, 1 lipca 2016

Wakacyjny TBR


Hej. Dzisiaj zapraszam was na moje TBR.Chciałabym też na samym początku wspomnieć, że pojawią się tu wszystkie książki z czerwcowego book haul. Zapraszam !!! :D









1. "Syrena" Kiery Cass















 2. "Korona" Kiery Cass     


















3. "Skrzydła Laurel" Aprilynne Pike     

















 4. "Magia Avalonu" Aprilynne Pike
       

























5. "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes     















6. "Dwór cierni i róż" Sarah J. Mass  



















7. "Akademia dobra i zła" Soman Chainani  



















8. "Tam gdzie śpiewają drzewa" Laura Gallego   


















9. "Chowańce" Adam Jay Epstein i Andrew Jacobson

















Mam nadzieję, że się podobało i że dam radę to przeczytać. Do następnego postu i trzymajcie za mnie kciuki. Pozdrawiam Julka z Herbacianego wzgórza. :D

1 komentarz:

  1. Widzę, że ambitnie podchodzisz do wakacji tak jak ja <3
    Śliczny wygląd bloga, jestem oczarowana <3 *.*
    https://timeofbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń