1. "Made in China"~ Książka, która nie jest dla każdego
autorstwa David Levithan, John Green. Jest to książka opowiadająca o gejach,
a wydaje mi się, że nie każdy lubi tego typu tematy tak samo jak ktoś może
być nietolerancyjnym i może mu się to po prostu nie podobać więc dlatego
wydaje mi się, że ta książka jest nie dla każdego.
2. "Mów mi dobrze" ~ Przesłodzona książka
4. "Pętla" ~ Książka, którą musisz mieć
Wydaje mi się, że wybiorę "Ostatnią spowiedź". Od dawna chcę przeczytać tą książkę i myślę,
że przy następnym zakupie książek to właśnie ona będzie pierwsza w koszyku.
5. "Taką wodą być" ~ Bohater, którego kochasz
od pierwszych stron książki. Nie dość, że jest przystojny to jeszcze niezwykle kulturalny
i uczuciowy. Po prostu go uwielbiam.
6. "To miejsce na mapie" ~ Książka polskiego autora
książki polskiego autora. Nie wiem dlaczego. Jakoś nie ciągnie mnie do polskiej literatur,
ale uważam, że powinnam to jednak zmienić.
7. "Bakteryja" ~ Książka o chorobie
Jest to książka o chorobie ?? No jest. A, że na mojej półce z książkami nie znajdziecie innej
historii o chorobie to postanowiłam, że właśnie ją zaliczę do tej kategorii.
8. "Nostress" ~ Książka na odstresowanie
której można się odstresować, a poza tym przenieść się do innego świata.
Więc jeśli jeszcze ktoś z was nie czytał "Dotyku Julii" to polecam.
9. "Słońce" ~ Paring, który ci się nie podoba
Zazwyczaj główni bohaterowie przypadają mi do gustu i nie przeszkadza mi żeby
byli razem.
10. "30 raz" ~ Książkę, którą możesz czytać ciągle
mi się że mogłabym ją czytać w kółko i w kółko.
11. "Piękna" ~ Bohaterka o nietypowej urodzie
o bohaterce, która raczej ubierała się inaczej i z jakim stylem ubierania nie spotkałam
się jeszcze w żadnej innej książce. A mówię tutaj o Lou z "Zanim się pojawiłeś".
Jeśli ktoś z was czytał tą książkę to wie doskonale, że bohaterka ubierała się w ciuchy z lumpeksu.
Nie przeszkadzało jej to, nawet można powiedzieć że uwielbiała to, że wygląda inaczej od innych.
12. "Czysty jak łza" ~ Książka, która jest idealna pod każdym względem
ale chyba nie mam wyjścia i muszę powiedzieć, że jest to "Zanim się pojawiłeś" tak bardzo
ją pokochałam, że aż byłoby mi szkoda nie zaliczyć mi jej do tej kategorii. Książka jest po prostu
cudowna więc jeśli jeszcze jej nie czytaliście to musicie to jak najszybciej nadrobić.
13. "Zanim pójdę" ~ Książka tak popularna, że chyba czytali ją wszyscy
z was czytała, ale ja wolę się nie wypowiadać na ten temat bo Julka jest bardzo, bardzo w tyle
z tymi książkami. Ale ja to nadrobię. OK ?? Zobaczycie kiedyś to przeczytam, ale jeszcze nie wiem kiedy.
14. "Jeszcze jeszcze" ~ Książka, której chciałbyś przeczytać kontynuacje
przeczytać kontynuację.
15. "Psychologa!" ~ Książka po której przydałaby się wizyta u psychologa
nie czytałam takiej książki.
16. "Wszystko jedno" ~ Książka co do której się pomyliłeś
że ta książka będzie nijaka, że mi się nie spodoba i jak najszybciej będę chciała się jej pozbyć,
a okazało się, że mnie oczarowała. Naprawdę jest to świetna pozycja i dzięki niej
rozmyślam nad tym żeby zaopatrzyć się w inne książki Matthew Quick.
Mam nadzieję, że post wam się spodobał i do następnego razu Julka z Herbacianego wzgórza. :*
Ja nie czytałam Harrego xd Nie bij proszę <3
OdpowiedzUsuńSuper Tag! Dziękuję za jego wykonanie ;)
http://timeofbook.blogspot.com/